Тэл.факс: +8 02350 57099, е-mail: glbuh@agrolsk.by

247946, вул. Камсамольская, д.26 аг.Ляскавічы, Петрыкаўскі раён, Гомельская вобласць

  • RU
  • ААТ «Агра-Ляскавічы»

    Першае згадванне аб калгасе “Савецкая Беларусь” датуецца 1947 годам. У 1953 годзе калгас перайменаваны ў калгас “Мічурынец”. Пазней у 1959 годзе далучаны ў саўгас Петрыкаўскае Ляскавіцкае аддзяленне. У 1963 годзе Ляскавіцкае аддзяленне саўгаса Петрыкаўскі перададзена ў саўгас «Галубіцкі». У 1972 годзе Ляскавіцкае аддзяленне саўгаса “Галубіцкі перададзена ў саўгас “Брынёва”, які 14.02.1983 года перайменаваны ў саўгас “Ляскавічы”, які падпарадкоўваецца Мінхарчпраму СССР.

    На падставе загада № 43 ад 17.02.2002 па распараджэнні Гомельскага аблвыканкама саўгас “Ляскавічы” перайменаваны ў КСУП “Ляскавічы”.

    На падставе загада нумар 317 ад 02.10.2003 Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь КСУП “Ляскавічы” перайменаваны ў СГП “Ляскавічы”.

    СХП “Ляскавічы” перайменаваны ў СГК “Ляскавічы” і зноў прынятае камунальнае сельскагаспадарчае ўнітарнае прадпрыемства “Брынёва” ўключыць у склад сельскагаспадарчага комплексу “Ляскавічы”, як брыгаду “Брынёва” па загаду нумар 334 ад 03.10.2005 на падставе загада Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь.

    Дакументы саўгаса “Брынёва” захоўваюцца ў СГК “Ляскавічы” ДПУ НП “Прыпяцкі”.

    На падставе загада № 294 ад 28.11.2013 года Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь сельскагаспадарчы комплекс «Ляскавічы» рэарганізаваны ў рэспубліканскае сельскагаспадарчае ўнітарнае прадпрыемства «Агра-Ляскавічы» шляхам выдзялення з Дзяржаўнай прыродаахоўнай установы «Нацыянальны парк «Прыпяцкі».

    На падставе загада № 77 ад 27.03.2014г. Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь у сувязі з рэарганізацыяй дзяржаўнай прыродаахоўнай установы “Нацыянальны парк “Прыпяцкі” шляхам выдзялення з яе складу рэспубліканскага сельскагаспадарчага унітарнага прадпрыемства “Агра-Ляскавічы” ў адпаведнасці з загадам Кіраўніка спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 28.11.2013г. № 94 і на падставе артыкулаў 48 і 114 ГК РБ, паводле пасведчання аб дзяржаўнай рэгістрацыі ад 31.03.2014г. за № 057298 праведзена перарэгістрацыя гэтага прадпрыемства ў РСУП “Агра-Ляскавічы”.

    На падставе часткі першай артыкула 25 Закона РБ ад 19.01.1993г. “Аб прыватызацыі дзяржаўнай маёмасці і пераўтварэнні дзяржаўных унітарных прадпрыемстваў у адкрытыя акцыянерныя таварыствы”, даручэнні Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 08.02.2018 № 22-11/239 і ў адпаведнасці з Загадам камітэта дзяржаўнай маёмасці Гомельскага абласнога выканаўчага камітэта (камітэт «Гомельаблмаёмасць» № 272 ад 22.12.2018г. РСУП «Агра-Ляскавічы» было пераўтворана ў Адкрытае акцыянернае таварыства «Агра-Ляскавіч».

    Згодна з пасведчаннем аб дзяржаўнай рэгістрацыі за № 49102 ад 15.01.2019г. РСУП “Агра-Ляскавічы” рэарганізавана шляхам пераўтварэння ў ААТ “Агра-Ляскавічы”.

    Гаспадарка размешчана на тэрыторыі двух раёнаў: Петрыкаўскага і Жыткавіцкага, . На тэрыторыі знаходзіцца 8 населеных пунктаў. Цэнтральная сядзіба – аг. Ляскавічы. ААТ “Агра-Ляскавічы”» спецыялізуецца на вытворчасці і рэалізацыі малака і мяса, у раслінаводстве – на вытворчасці збожжавых, рапсу і кормавытворчасці.

    Аснову вытворчага патэнцыялу складаюць малочнатаварны комплекс на 840 галоў дойнага статка ў аг. Ляскавічы, паляводчая брыгада, машынна-трактарны парк. Сельскагаспадарчыя ўгоддзі займаюць 6714 га, з іх ралля – 3315 га. Агульны бал сельскагаспадарчых угоддзяў – 28, раллі – 29. Агульная зямельная плошча -10591. Працэнт разаранасці складае 49%.

    Поспехі ў гаспадарчай дзейнасці таварыства адбіваюцца на сацыяльна-бытавых умовах жыцця працаўнікоў ААТ «Агра-Ляскавічы»: працуюць дзве сярэднія школы два дзіцячыя садкі, два сельскія Дамы культуры, бібліятэка, бальніца, два магазіны, два фельчарска-акушэрскія пункты, два аддзяленні «Белпошта».

    Галоўная мэта развіцця гаспадаркі на перспектыву – арганізацыя высокаэфектыўнай вытворчасці, якая дае магчымасць забяспечыць рост аб’ёму вытворчасці прадукцыі, прадукцыйнасці працы, адпаведна рост заработнай платы работнікаў.


    Праца па супрацьдзеянні карупцыі

    «ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ АД 15 ЛІПЕНЯ 2015 ГОДА № 305-3 «АБ БАРАЦЬБЕ З КАРУПЦЫЯЙ»

    ПЛАН ПРАЦЫ КАМІСІІ ПА СУПРАЦЬДЗЕЯННІ ААТ «АГРА-ЛЯСКАВІЧЫ» НА 2024 ГОД

    ПЕРАЛІК-КАРУПЦЫЙНЫХ-ЗЛАЧЫНСТВАЎ


    Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ААТ «Агра -Ляскавічы» па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

    Назва і нумар адміністрацыйнай працэдуры ў адпаведнасці з Пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаных Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян “ Адказная службовая асоба за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (асоба, якая яго замяшчае),

    месца знаходжання, рэжым працы

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
     

    ГЛАВА 2
    ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

    2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі Марцінкевіч Н.Г. інспектар па кадрах , тэл. 8 (023-50) 5-70-99 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.2. Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы Марцінкевіч Н.Г. інспектар па кадрах , тэл. 8 (023-50) 5-70-99 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.4. выдача даведкі аб памеры заработнай платы Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі Марцінкевіч Н.Г. інспектар па кадрах , тэл. . 8 (023-50) 5-70-99 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.24. выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем Туравец І.В. старшыня ППА, тэл. 8-(023-50)

    5-70-84

    бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.44. выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе  Туравец І.В. старшыня ППА, тэл. , тэл. . 8 (023-50) 5-70-99 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.5. Прызначэнне дапаможніка па цяжарнасці і родах Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    лісток непрацаздольнасці;

    даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў працы ў розных наймальнікаў

    бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, органаў, іншых арганізацый, і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    заяву;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь; пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;

    пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей);

    копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – усынавілі) дзяцей;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ) (далей – усынавіцеляў), апекуноў або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі ;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый ‑1 месяц адначасова
    2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці. Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    заяву;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камiсii;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі ;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый ‑1 месяц адначасова
    2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    заяву;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі папячыцелямі) дзіцяці;

    пасведчанне інваліда або заключэнне медык арэабілітацыйнай экспертнай камісіі — для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;

    пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі ;

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам;

    даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці;

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый

    1 месяц

    па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
    2.9-1.Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    заяву;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам – прадстаўляецца на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – апекунамі для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, – для асоб, якім дапамога па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў назначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад работы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родам;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі );

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты — у выпадку змянення месца выплаты дапамогі або назначэння дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і не якія з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі
    2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў  Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    заяву;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

    пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

    пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі;

    даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;

    даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года );

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў)) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

    звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна, (папячыцеля);

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый

    1 месяц

    па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
    2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці- інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    лістку непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі для назначэння дапамогі, –

    1 месяц

    на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем – інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння, дапамогі – 1 месяц на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі Курдо Т.В. бухгалтар , тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц. на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты Курдо Т.В. бухгалтар, тэл. 8 (023-50)

    5-70-83

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.4. выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання) бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах. пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 3 дні з дня звароту бестэрмінова
    2.35. выплата дапамогі на пахаванне заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлай (загінулай);

    пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;

    даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь;

    пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь;

    пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);

    даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў.

    бясплатна 1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц адначасова
    ГЛАВА 18
    АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І СПЛАЧНЫЯ ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРА ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. ПРАСТАЎЛЕННЕ АПАСЦІЛЯ НА ДАКУМЕНТАХ АБО ЛЕГАЛІЗАЦЫЯ ДАКУМЕНТАЎ, АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АРХІЎНЫХ ДАКУМЕНТАЎ
    18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь Курдо Т.В. бухгалтар, тэл. 8 (0023-50) 5-70-83 заяву;

    пашпарт або іншы дакумент , які сведчыць асобу

    бясплатна 5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый (у тым ліку падатковай) – 1 месяц 6 месяцаў
    18.13. выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна у дзень звароту бестэрмінова

    Адкрытае акцыянернае таварыства «Агра-Ляскавічы»

    Адрас: 247946, вул. Камсамольская д.26 аг.Ляскавічы , Петрыкаўскі раён , Гомельская вобласць,

    Тэл.факс: +8 02350 57099

    е-mail: info@agrolsk.by

    Рэжым працы

    панядзелак-пятницаг: 8.30 — 17.30

    абедзенны перапынак: 13.00 — 14.00

    выхадныя дні: субота, нядзеля

    Рэквізіты:

    р/с BY27BAPB30122478400130000000
    у ААТ «БелАПБ» г.Мінск, BAPBBY2Х
    УНП 490814791
    АКПА 303544163000

    Дырэктар

    Сенiковiч Сяргей Пятровiч

    Тэл.: +375 29-367-60-43
    Інспектар па кадрах

    Марцінкевіч Надзея Рыгораўна
    Тэл.факс: +8 02350 57099

    В.а. галоўнага бухгалтара

    Гараева Дар’я Міхайлаўна
    Тэл. 802350-5-70-84

    Галоўны эканаміст

    Булыга Наталля Анатольеўна
    Тэл. 802350-5-70-84

    Юрысконсульт

    Бараш Таццяна Уладзіміраўна
    Тэл. 802350-5-70-98

    В.а. галоўнага агранома

    Савашка Аляксандр Аляксандравіч
    Тэл. 802350-5-70-88

    Інжынер-энергетык

    Плотка Ілля Аляксандравіч
    Тэл. 802350-5-70-88

    Галоўны інжынер 

    Занкевіч Аляксандр Васільевіч
    Тэл.: +375 29-367-60-43

    Галоўны ветурач

    Анісімавец Ганна Уладзіміраўна
    Тэл.маб 8 029 107-17-66

     

    Адкрытае акцыянернае таварыства “Агра-Ляскавічы” з’яўляецца ўдзельнікам холдынгу “Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь”

    Кіруючая кампанія холдынгу:  рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства “Кіруючая кампанія холдынгу “Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь”

    Адрас: г. Мінск, пр-т. Пераможцаў, 31, кім. 1014

    Рэжым працы: Панядзелак – чацвер 8.30 – 17.30, пятніца 8.30 – 16.15. Абедзенны перапынак: 12.00 – 12.45. Выхадныя: субота, нядзеля

    Кантактныя тэлефоны: +375 (17) 215-17-88, +375 (17) 215-17-89 (факс); http://agroudp.by/