Тэл.факс: +375 2239 7 2923 е-mail: gorodec@agroudp.by

213011, Магілёўская вобласць, Шклоўскі раён, аг.Гарадзец, вул.Цэнтральная, 29

  • RU
  • ЗАТ “АСБ-Агра Гарадзец”

    Закрытае акцыянернае таварыства «АСБ – Агра Гарадзец» спецыялізуецца на вытворчасці малака з вырошчваннем рамонтнага маладняку буйной рагатай жывёлы з развітай вытворчасцю збожжа і рапсу. На тэрыторыі прадпрыемства функцыянуюць два малочна-таварных комплексу, і адна малочнатаварная ферма. Умовы ўтрымання, кармлення, тэхналогія даення кароў адпавядаюць патрабаванням сучаснай жывёлагадоўлі. Па стане на 1 студзеня 2023 года пагалоўе буйной рагатай жывёлы складае 4087 галоў, у т.л. дойны статак 1615 галоў. Асноўнымі таварнымі пазіцыямі жывёлагадоўлі з’яўляюцца малако, выбракоўванне дойнага статка, якое ідзе на рэалізацыю мяса, а таксама маладняк БРЖ (бычкі). Прадпрыемствам за 2022 год выраблена малака ў колькасці 8008 тон пры сярэднегадавым удоі на карову 4959 кг. Выраблена прадукцыі вырошчвання ў колькасці 550 тон.

    За 2022 год атрыманы валавы збор збожжа ў колькасці 5979 тон пры ўраджайнасці 42,1 ц/га.

    Асноўнай задачай раслінаводства з’яўляецца забеспячэнне грамадскага пагалоўя жывёлы высакаякаснымі кармамі. Павелічэнне валавога вытворчасці збожжа і кармавых культур станоўча адбілася на вытворчасці прадукцыі жывёлагадоўлі – малака і мяса.

    Кіраўніцтва грамадствам са жніўня 2019 года ажыццяўляе дырэктар Палтарак Юрый Альбінавіч. Адукацыя вышэйшая. У 1982 годзе скончыў Беларускі інстытут механізацыі сельскай гаспадаркі ў горадзе Мінску па спецыяльнасці «Механізаванне сельскай гаспадаркі».

    Спісачная колькасць на 1 студзеня 2024 г – 131 чалавек.

    Характарыстыка тэрыторыі

    Найменне паказчыкаПлошча, га%
    Агульная зямельная плошча4812100,0
    Усяго сельскагаспадарчых угоддзяў4343 (бал 34,1)90,3
    у тым ліку:
    ралля3574 (балл 35,3)74,3
    сенажаці49010,2
    пашы2795,8

    Аднак галоўнае багацце ЗАТ «АСБ – Агра Гарадзец» – гэта людзі, звычайныя працаўнікі, цяпер працуюць і ветэраны працы, якія стварылі Гарадзец і ўславілі яго. Аб станаўленні гаспадаркі, ветэранах, перадавіках вытворчасці і сённяшніх дасягненнях распавядаюць у музеі «Баявой і працоўнай славы» ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец».


    Праца па супрацьдзеянні карупцыі

    «ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ АД 15 ЛІПЕНЯ 2015 ГОДА № 305-3 «АБ БАРАЦЬБЕ З КАРУПЦЫЯЙ»

    ПЛАН ПРАЦЫ КАМІСІІ ПА СУПРАЦЬДЗЕЯННІ ЗАТ «ААБ-АГРА ГАРАДЗЕЦ» НА 2024 ГОД

    ПЕРАЛІК-КАРУПЦЫЙНЫХ-ЗЛАЧЫНСТВАЎ


    НАВІНЫ


    НАВІНЫ

    Усенароднае абмеркаванне праекта змяненняў і дапаўненняў Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь

    04.01.2022

    27 снежня 2021 г. на ўсенароднае абмеркаванне вынесены праект змяненняў і дапаўненняў Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь.

    З праектам змяненняў і дапаўненняў Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь можна азнаёміцца тут (https://pravo.by/document/pdf/konstitutija_rb_proekt_izmenenij_27_dek_2021)

    Меркаванні грамадзян адносна зместу праекта змяненняў і дапаўненняў, а таксама магчымыя прапановы па яго ўдасканаленні накіроўваюцца ў Нацыянальны цэнтр прававой інфармацыі.

    Формы збору прапаноў размешчаны тут (https://sbor.pravo.by).

    Паступіўшыя матэрыялы будуць разглядацца і сістэматызавацца Нацыянальным цэнтрам прававой інфармацыі.

    Дзень работнікаў сельскай гаспадаркі і перапрацоўчай прамысловасці

    У суботу 20 лістапада 2021 года ў Гарадзецкім сельскім Доме культуры прайшло ўрачыстае мерапрыемства, прысвечанае Дню работнікаў сельскай гаспадаркі і перапрацоўчай прамысловасці аграпрамысловага комплексу Беларусі.

    Павіншаваў і падзякаваў за працу прысутным з прафесійным святам дырэктар ЗАТ «ААБ-Агра Гарадзец» Радзік Алісултанавіч Алісултанаў. За добрасумленную працу, прафесіяналізм і ўнясенне асабістага ўкладу ў развіццё таварыства падзячнымі лістамі і падарункамі былі ўзнагароджаны лепшыя работнікі ЗАТ “ААБ-Агра Гарадзец” Шклоўскага раёна.

    23.11.2021


    Уборка кукурузы 2021 года

    09.09.2021

    Кукуруза даўно з’яўляецца істотнай складнікам у структуры штогод атрымліваемага ўраджаю. У гэтым годзе на яе ўскладзены вялікія надзеі, бо менавіта гэтая сельскагаспадарчая культура апынулася ў ліку тых нямногіх шчасліўчыкаў, якім удалося выстаяць ўсім непогодам на злосць.

    Для ўборкі кукурузы ў ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец» задзейнічаны 2 адзінкі кормаўборачнай тэхнікі: ЯГУАР-870 і КВК-800, 6 адзінак тэхнікі для дастаўкі, 2 адзінкі для трамбоўкі.

    Плануецца прыбраць 900 га кукурузы. На сённяшні дзень убрана 250 га. У перыяд разгару уборкі кукурузы умовы надвор’я спрыяюць.

    Збожжа ўбрана!

    Выкананне тэхналогіі дагляду за сельскагаспадарчымі культурамі, мабілізацыя ўсіх рэсурсаў у перыяд уборкі далі магчымасць у аптымальныя тэрміны прыбраць хлеб з палёў з найменшымі выдаткамі і стратамі.

    Валавы намалот склаў збожжавых, зернебабовых культур і рапсу склаў 4521 тону.

    Для уборкі ўраджаю былі задзейнічаныя 6 камбайнаў і 4 адзінкі тэхнікі для адвозцы, для дапрацоўкі збожжа – 1 зернесушыльны комплекс.

    Завяршэнне ўборкі збожжавых – вельмі важнае і радасная падзея. Аднак тэмпы работы на палях не зніжаюцца, бо ў хлебаробаў яшчэ шмат задач.

    16.08.2021

    Уборка ўраджаю стартавала!

    16.07.2021

    ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец» Шклоўскага раёна Магілёўскай вобласці распачала ўборцы азімай пшаніцы ўраджаю 2021 года. Плануецца прыбраць 800 га азімай пшаніцы, 100га трэцiкалiю, 300 га рапсу, 225 га яравой пшаніцы. 100 га яравога ячменю, 100 га зернебабовых культур. Па стане на 16.07.2021 года ўбрана 24 га азімай пшаніцы, на плошчы 24 га. Трэба заўважыць, што ў цэлым уся тэхніка, а таксама камбайнеры гатовыя прыступіць да ўборцы самага галоўнага прадукта сельскай гаспадаркі (хлебнага каравая). Аднак мы не забываем, што «гарачая пара» у прамым і пераносным значэнні, таму прынята рашэнне стымуляваць нашых работнікаў у спаборніцтве па дасягненню да высокіх якасцю і колькасцю ўбраных плошчаў. Штодня падводзяцца вынікі, абвяшчаюцца пераможцы і ў гонар іх на флагштоку падымаецца сцяг.


    Сконылі сяўбу пачынаем нарыхтоўку кармоў

    26.05.2021

    У Беларусі на 80% выкананы сяўбу ранніх яравых збожжавых

    Сяўбу яравых збожжавых культур у ЗАТ “АСБ – Агра Гарадзец” праведзена на плошчы 400 га, што складае 100% запланаваных плошчаў. Асноўную стаўку зрабілі на азімыя збожжавыя, у гаспадарцы пад дадзенымі культурамі занята 900 га, або 69,2% у структуры збожжавага кліну. Уходные мерапрыемствы за зімавымі збожжавымі праведзеныя з захаваннем тэхналагічных патрабаванняў вырошчвання гэтых культур.

    Па дадзеных на 25 траўня, кукуруза на зерне пасеяна ў поўным аб’ёме, на сілас – 500 га, або 80% да плана. У бліжэйшыя дні пасеў кукурузы на сілас плануецца завяршыць.

    У цяперашні час гаспадарка прыступае да нарыхтоўкі травяных кармоў усяго плануецца нарыхтаваць не менш 10,8 тон кармавых адзінак, што да ўзроўню 2021 года складзе плюс 7,3 цэнтнера кармавых адзінак на адну ўмоўную галаву.


    Пасяўная кампанія

    14.05.2021   

    Калі раніцай прачынаецца зара, першая тэхніка адпраўляецца на палі ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец». Кожны механізатар ведае, што ад кожнага з іх залежыць будучы ўраджай. Бо нездарма ў народзе кажуць, «Што пасееш, то і пажнеш». Механізатары падыходзяць з усёй адказнасцю да важнай справе.

    На сённяшні дзень ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец» на фінішнай прамой, пасеяна яравых збожжавых культур на плошчы 920 га.

    Новы сезон хлебаробаў, а значыць шмат працы наперадзе. У ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец» да яе гатовыя !!!


    ПАДВЯДЗЕННЕ ВЫНІКАЎ 2020 года

    30.03.2021

    23 сакавіка ў ЗАТ «АСБ АГРА Гарадзец» прайшоў Агульны сход акцыянераў на якім прысутнічалі кіраўніцтва і спецыялісты прадпрыемства на якім разглядаліся наступныя пытанні:

    • Аб выніках фінансава-гаспадарчай дзейнасці Таварыства за 2020 год.  
    • Аб задачах на 2021 год. Аб заключэнні Рэвізійнай камісіі Таварыства па выніках гадавы рэвізіі дакладнасці дадзеных бухгалтарскага балансу і справаздачы аб прыбытках і стратах за 2020 год. 
    • Аб зацвярджэнні гадавой справаздачы Таварыства за 2020 год. Зацвярджэнні бухгалтарскага балансу, справаздачы аб прыбытку і стратах, справаздачы аб змяненні капіталу, справаздачы аб руху грашовых сродкаў. 
    • Аб размеркаванні прыбытку, выплаце дывідэндаў за 2020 год і нарматывах размеркавання прыбылі на 2021 год. 
    • Справаздачу аб рабоце назіральнага савета за 2020 год.  
    • Аб абранні членаў Назіральнага савета Таварыства.
    • Аб абранні членаў Рэвізійнай камісіі Таварыства.

    Па выніках сходу працу Таварыства прызналі здавальняючай. Варта адзначыць, што ўсе недахопы ў працы ў далейшым будуць улічаныя.  


    Няма нічога немагчымага!

    11.03.2021

    Гэта малюнак мае пусты атрыбут alt;  яго імя файла - D7I7KLXW0AQxWUt-1.jpg

    Пад такім дэвізам у ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец» прайшла сустрэча маладых спецыялістаў. Адміністрацыяй і прафсаюзным камітэтам быў арганізаваны круглы стол, экскурсія па музеі і гаспадарцы. Новыя кадры маглі азнаёміцца ​​з гісторыяй гаспадаркі, яго асноўнымі напрамкамі дзейнасці, прыярытэтамі, традыцыямі.

    У сваю чаргу ў «ЗАТ-АСБ Агра Гарадзец» ствараюцца ўсе неабходныя ўмовы жыцця і працы. Вылучаецца камфартабельнае жыллё ў аграгарадку з прывабнай інфраструктурай. На тэрыторыі аграгарадка ёсць школа, сад, дом культуры, дзе маладыя хлопцы могуць праявіць і раскрыць свае таленты і здольнасці. Таксама для маладых спецыялістаў прадугледжаны шэраг матэрыяльных даплат, дапамогу вопытных настаўнікаў у пачатку працоўнай дзейнасці.

    Самае галоўнае для зноў прыбыў спецыяліста: «Ніколі не бойся, што ў цябе не атрымаецца – прадпрымаць, спрабуй, мацуйся!»

    Гэта малюнак мае пусты атрыбут alt;  яго імя файла - IMG_20210311_093450.jpg

    Адрамантаваная тэхніка-залог поспеху!

    16.02.2021

    На календары зіма, але не за гарамі вясна. Для працаўнікоў сельскай гаспадаркі сёння галоўная задача дня – падрыхтоўка сельскагаспадарчай тэхнікі да вясенніх палявых работ.

     Пасля таго, як у ЗАО «АСБ -Агра Гарадзец»  камбайны і трактары, дыскатары і пасяўныя агрэгаты, культыватары і бораны, карацей – уся глебаапрацоўчая і іншая сельскагаспадарчая тэхніка па ўсіх патрабаваннях тэхналогіі была пастаўлена на зімовае захоўванне, да далейшага этапа падрыхтоўкі да вясны прыступілі інжынерная служба гаспадаркі.

    Спецыялістамі былі ўважліва абследаваны ўсе трактары і механізмы, рамонтных работ праводзяцца ў гаспадарцы ў адпаведнасці з графікам.

    Это изображение имеет пустой атрибут alt; его имя файла - 0-02-0a-a775132937b6b343e6969cf4268960b91a814e3ee54f1dfa13a0824ae7a005d3_79ec9383-1.jpg

    Мы разам за любімую і квітнеючую Беларусь!

    16.01.2021

    Напярэдадні Усебеларускага народнага сходу ідэалагічны актыў ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец» сумесна з прафсаюзнай арганізацыяй гаспадаркі правялі акцыю «Будзьма разам». У рамках акцыі на сходзе працоўных калектываў былі разгледжаны пытанні важных сфер жыцця ў Рэспубліцы Беларусь.

    Мы разам за любімую і квітнеючую Беларусь!

    Мы адзіны народ і будучае пакаленне будзе намі ганарыцца!



    Акцыя “Цуды на Каляды»

    17.12.2020

    Новы год і Каляды – час цудаў і чараўніцтва. Невытлумачальны цуд чакаюць усе і заўсёды. Тварыць дабро трэба кожны дзень, зрабіць іншых радасней і шчаслівей можна толькі цяплом уласных рук і сэрцаў.
     ЗАТ «АСБ Агра Гарадзец» не засталося ў баку, у гаспадарцы стартавала акцыя “Цуды на Каляды” у часе якой будуць сабраныя цацкі, канцтавары, салодкія падарункі для перадачы дзецям сіротам і дзецям якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы.


    Дзень пажылога чалавека

    02.10.2020

    Першы дзень кастрычніка адзначаны выдатнай датай – Днём пажылых людзей. Гэтая дата – яшчэ адна нагода выказаць сваю любоў, клопат, падтрымку і павагу – у іх так мае патрэбу пакаленне, так шмат зрабіла для нас. Калектыў «ЗАТ АСБ Агра Гарадзец» не застаўся ўбаку, для ветэранаў працы і пенсіянераў быў арганізаваны салодкі стол, кожны пенсіянер атрымаў у гэты дзень падарунак ад гаспадаркі.

    Мы шчыра паважаем і любім старэйшае пакаленне за дзіўнае працавітасць, мудрасць і невычэрпная аптымізм, дзякуем за жаданне дзяліцца сваім велізарным жыццёвым вопытам, за клопат, падтрымку і любоў. Мы жадаем усім людзям старэйшага ўзросту здароўя, даўгалецця, дабрабыту, цеплыні.


    Спартакіяда прысвечаная 75-годдзю Вялікай Перамогі.

    Работнікі ЗАТ «АСБ Агра Гарадзец» прынялі ўдзел у штогадовай раённай спартакіядзе прысвечанай 75-годдзю Вялікай Перамогі. Дзеці праявілі кемлівасць, спрыт, упэўненасць у сваіх спартыўных сілах. У выніку занялі другое месца ў дзвюх намінацыях. Спорт і здаровы лад жыцця аснова моцнага, згуртаванага працоўнага калектыву!


    05.09.2020

    Адміністрацыйныя працэдуры, што ажыццяўляюцца ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец»  па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыцяцяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

    Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца на адрас: Магілёўская вобласць, Шклоўскі раён, аг. Гарадзец, вул. Цэнтральная, 29, у буднія дні 08:00–13:00 і 14:00–17:00. Для атрымання папярэдняй кансультацыі па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян” звяртайцеся па тэлефоне: 8 (02239) 72923 , сакратар прыёмнай кіраўніка Лупекава Алеся Сцяпанаўна

    Нумар адміністрацыйнай працэдуры згодна з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 20″Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» Адказнае службовая асоба за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (асоба якая замяшчае яго),

    месца знаходжання, рэжым працы

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Памер платы, якая ўтрымліваецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
    ГЛАВА 1
    ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ
    1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў  

    Лупекава Алеся Сцяпанаўна, інспектар па кадрах,  тэл.8 02239 72923, к. 3

    заява;

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні  непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці;

    бясплатна 1 месяц з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.5-1. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і)  

    Лупекава Алеся Сцяпанаўна, інспектар па кадрах,  тэл.8 02239 72923, к. 3

    заява;

     

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

     

    пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) складаліся на такім уліку;

     

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

     

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

    бясплатна 1 месяц з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.5.-2. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшенні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і)  

    Лупекава Алеся Сцяпанаўна, інспектар па кадрах,  тэл.8 02239 72923, к. 3

    заява;

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

    бясплатна 15 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.5-3. аб уключэнні ў асобныя спіскі ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў  

    Лупекава Алеся Сцяпанаўна, інспектар па кадрах,  тэл.8 02239 72923, к. 3

    заява;

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

     

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

    бясплатна 15 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.6. аб раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена сям’і Лупекава Алеся Сцяпанаўна, інспектар па кадрах,  тэл.8 02239 72923, к. 3 заява,

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні  непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

    бясплатна 1 месяц з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.7. аб зняцці грамадзяніна з уліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў  

    Лупекава Алеся Сцяпанаўна, інспектар па кадрах,  тэл.8 02239 72923, к. 3

    заява;

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

    бясплатна 15 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова

    ГЛАВА 2
    ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

    2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і пасадзе, якую займае грамадзянін бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы Лупекава Алеся Сцяпанаўна, інспектар па кадрах,  тэл.8 02239 72923, к. 3 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнанага грашовага забяспячэння) Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, да заканчэння адпачынку па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і прыпыненні выплаты дапамогі Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па дагляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 гадоў бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.24. Выдача даведкі аб адсутнасці забяспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    листок непрацаздольнасці;

    даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калi перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

    бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, органаў, іншых арганізацый, і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.6. Назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;

    пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;

    пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей);

    копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – усынавiлi) дзяцей;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў (удачарыцеляў) (далей – усынавiцелi), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

     

    у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый –

    1 месяц

    аднаразова
    2.8. Назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыдневага тэрміну цяжарнасці Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонкі заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый –

    1 месяц

    аднаразова
    2.9. Прызначэнне дапамогі па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 заява;

    пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў ;

    пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам;

    даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці;

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый –

    1 месяц

    па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
    2.9-1. Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    два пасведчання аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў);

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам -представляется на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў ;

    даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, – для асоб, якім дапамога па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку ці члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

    бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць за сабой спыненне выплаты дапамогі
    2.12. Назначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

    пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якiя з’яўляюцца iнвалiдамi;

    даведка пра прызыў на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;

    даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

    звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля);

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

    бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
    2.13. Прызначэнне дапамогі па дагляду за хворым дзіцём ва ўзросце да 14 гадоў Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.14. Прызначэнне дапамогі па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна даглядае дзіця Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасц
    2.16. Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзяцей-інвалідаў Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнанага грашовага забяспячэння) бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 3 дні з дня звароту бестэрмінова
    2.35. Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахаваньня памерлага (загінуўшага);

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;

    даведка пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь;

    пасведчанне пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана за межамі Рэспублікі Беларусь;

    пасведчанне об нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);

    даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў

    бясплатна 1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц аднаразова
    ГЛАВА 18
    АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І СПЛОЧАНЫЯ ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРУ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. ПРАСТАЎЛЕННЕ АПАСТЫЛЮ НА ДАКУМЕНТАХ АЛЬБО ЛЕГАЛІЗАЦЫЯ ДАКУМЕНТАЎ
    18.7.

    Выдача даведкі аб наяўнасці альбо адсутнасці выканаўчых лістоў і (альбо) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязаннях перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі и фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

    Цэпардзей Таццяна Іванаўна, бухгалтар тэл. 8 02239 7296, к.8 заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

    бясплатна 5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый (у тым ліку падатковай) – 1 месяц 6 месяцаў
    18.13. Выдача даведкі аб даходах, аб вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; бясплатна у дзень звароту бестэрмінова

    QR-код для ацэнкі якасці прадастаўленых паслуг на партале рэйтынгавай ацэнкі

    Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур арганізацыямі Рэспублікі Беларусь дае даступны спосаб для грамадзян выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання насельніцтва дзяржаўнымі арганізацыямі, што садзейнічае павышэнню якасці аказання дзяржаўных паслуг.

    Тут размешчаны QR-код старонкі нашай арганізацыі на сайце Качество-услуг.бел. З мэтай ацэнкі якасці паслуг, якія аказвае ЗАТ «АСБ-Агра Гарадзец», навядзіце камеру смартфона на QR-код для атрымання доступу на старонку партала рэйтынгавай ацэнкі Качество-услуг.бел

     

     qr-code анкеты

    qr-code арганізацыі

     

     

    Закрытае акцыянернае таварыства «АСБ-Агра Гарадзец»  

    Адрас: 213011, Магілёўская вобласць, Шклоўскі раён, аг.Городец, вул.Цэнтральная, 29

    Тэл.факс: +375 2239 7 2923

    е-mail: gorodec@agroudp.by

    Рэжым працы

    панядзелак-пятницаг: 8.00 — 17.00

    абедзенны перапынак: 13.00 — 14.00

    выхадныя дні: субота, нядзеля

    Рэквізіты:

    р/р BY29AKBB30120758429677000000 ў ЦБП №726 ф-ла № 700 Магілёўскае вобл. кіраванне ААТ «АСБ Беларусбанк» г.Шклоў, код 536 (вул.Ленінская, 57)

    БІК AKBBBY21700; МФО 153801536

    УНП 790583762; OKПO 302748127000

    Дырэктар  

    Мальчэўскі Ілля Канстанцінавіч

    Прыёмная

    Інспектар па кадрах Лупекова Алеся Сцяпанаўна

    Тэл.факс 802239 72923

    В.а. намесніка галоўнага бухгалтара

    Жмудікова Алена Міхайлаўна

    Тэл. 802239 72844

    Галоўны эканаміст

    Ганчарова Юлія Вітальеўна

    Тэл. 802239 72864 

    Юрысконсульт

    Волкава Юлія Андрэеўна

    Тэл. 802239 72921

    Галоўны аграном

    Цемрук Валерый Валер’евіч

    Тэл.моб. 8 029 3203820 

    Інжынер-энергетык

    Шумейка Антон Юр’евіч

    Тэл.моб. 8 044 799 97 71

    Галоўны інжынер

    Бручикаў Аляксандр Иванавіч

    Тел.моб. 8 029 6366889

    В.а. галоўнага ветурача

    Мядзведзева Святлана Юр’еўна

    Тэл.моб. 80293366081

    Зваротная сувязь







    * Зорачкай пазначаныя палі, абавязковыя для запаўнення

     

    Закрытае акцыянернае таварыства «АСБ Агра-Гарадзец» з’яўляецца ўдзельнікам холдынгу “Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь”

    Кіруючая кампанія холдынгу: рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства «Кіруючая кампанія холдынгу« Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь»

    Адрас: г. Мінск, пр-т. Пераможцаў, 31, каб. 1014

    Рэжым працы: Панядзелак – чацвер 8.30 – 17.30, пятніца 8.30 – 16.15. Абедзенны перапынак: 12.00 – 12.45. Выходныя: субота, нядзеля

    Кантактныя тэлефоны: +375 (17) 215-17-88,+375 (17) 215-17-89 (факс); http://agroudp.by/