Тэл.факс: +375 171 860261, е-mail: 1-vesna@tut.by

223419, вул. Зялёная, 21, в. Кухцічы, Уздзенскі раён, Мінская вобласць

  • RU
  • Упершыню ў гісторыі саўгас «Кухцічскі» згадваецца ў 1920 годзе. У жніўні 2004 года на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 138 сельскагаспадарчы вытворчы кааператыў «Першая вясна» і сельскагаспадарчы вытворчы кааператыў «Стальбоўшчына» былі выкупленыя адкрытым акцыянерным таварыствам «АСБ Беларусбанк» як маёмасны комплекс і на іх базе створаны адпаведна прыватнае ўнітарнае прадпрыемства «АСБ Першая вясна» і прыватнае унітарнае прадпрыемства «АСБ Стальбоўшчына». Прыватнае ўнітарнае прадпрыемства «АСБ Стальбоўшчына» рэарганізавана ў форме далучэння да прыватнага унітарнага прадпрыемства «АСБ Першая вясна» на падставе рашэння Мінаблвыканкама ад 05.11.2007 года №1311.

    Закрытае акцыянернае таварыства «АСБ-Агра Кухцічы», у адпаведнасці з рашэннем пазачарговага агульнага сходу акцыянераў грамадства ад 02.11.2012 года Пратакол № 2 рэарганізавана шляхам далучэння да яго прыватнага сельскагаспадарчага ўнітарнага прадпрыемства «АСБ Першая вясна».

    Гаспадарка размешчана ў заходняй частцы Уздзенскага раёна, у 70 км ад горада Мінска. На яго тэрыторыі знаходзіцца 12 населяных пунктаў. Цэнтральная сядзіба – вёска Кухцічы. ЗАТ «АСБ-Агра Кухцічы» спецыялізуецца на вытворчасці і рэалізацыі малака і мяса, у раслінаводстве – на вытворчасці збожжавых, рапсу, цукровых буракоў, кормавытворчасці.

    Аснову вытворчага патэнцыялу складаюць два малочнатаварныя комплексы на 1300 галоў дойнага статка ў вёсцы Кухцічы і вёсцы Стальбоўшчына, тры фермы для вырошчвання маладняку буйной рагатай жывёлы ў вёсках Кухцічы, Стальбоўшчына і Замосце, паляводчая брыгада, машынна-трактарны парк. Комплекс у вёсцы Стальбоўшчына абсталяваны сучаснай рабатызаванай даільнай ўстаноўкай «Астранаўт».

    Сельскагаспадарчыя ўгоддзі займаюць 4 506 га, з іх ворыва – 3 275 га. Агульны бал сельскагаспадарчых угоддзяў – 34,2, раллі – 35,3. Агульная зямельная плошча – 4 774. Працэнт распаханности складае 73%.

    Поспехі ў гаспадарчай дзейнасці таварыства адлюстроўваецца на сацыяльна-бытавых умовах жыцця працаўнікоў ЗАТ «АСБ-Агра Кухцічы»: працуюць базавая школа-сад, два сельскіх Дома культуры, бібліятэка, дзве крамы, два фельчарска-акушэрскія пункты, аддзяленне «Белпошта».

    Галоўнай мэтай развіцця гаспадаркі на перспектыву з’яўляецца арганізацыя высокаэфектыўнай вытворчасці, што дазваляе забяспечыць рост аб’ёму вытворчасці прадукцыі, прадукцыйнасці працы, адпаведна рост заработнай платы работнікаў.

    Дырэктар – Лушакоў Дзмітрый Генадзевіч. Адукацыя вышэйшая. У 2006 годзе скончыў Віцебскую дзяржаўную акадэмію ветэрынарнай медыцыны горада Віцебск па спецыяльнасці «Ветэрынарная медыцына». На пасадзе дырэктара з мая 2016 года.

    НАВІНЫ

    Зрабілі справаздачу і ўзнагародзілі лепшых!

    19.11.2021

    Адбылася канферэнцыя першаснай прафсаюзнай арганізацыі ЗАТ “ААБ-Агра Кухцічы”. На прадпрыемстве працуе больш за 100 чалавек – усе члены прафсаюза, таму пытанні прафсаюзнай дзейнасці займаюць важнае месца ў жыцці калектыву. Кастрыцкая Анастасія Барысаўна хоць і не вызвалены старшыня «пярвічкi», аднак усе пытанні трымае на кантролі — ці то маніторынг выканання заканадаўства аб працы, захаванне наймальнікам калектыўнай дамовы ці арганізацыі адпачынку працаўнікоў.

    У канферэнцыі прыняў удзел старшыня Банкаўска-фінансавага прафсаюза Аляксандр Ліхтаровіч. Аляксандр Львовіч праінфармаваў калектыў аб дзейнасці Федэрацыі прафсаюзаў Беларусі і Галіновага прафсаюза, выказаў сваё меркаванне аб важнасці вакцынацыі ад COVID-19, аб вопыце стымулявання да вакцынацыі буйных банкаў і адпаведных нормах у калектыўных дагаворах.

    Па выніках работы першаснай прафсаюзнай арганізацыі былі ўручаны ўзнагароды прафсаюзнаму актыву і сацыяльнаму партнёру ў асобе дырэктара арганізацыі Дзмітрыя Лушакова.


    ПАЧАЛАСЯ ЎБОРКА КУКУРУЗЫ НА ЗЕРНЕ!!!

    07.10.2021

    Працу трэба выканаць на плошчы 200 га. На сённяшні дзень убрана 23 га, намалочана 220 тон.

    У таварыстве праходзіць плюшчанне кукурузы. На 7 кастрычніка сплюшчана 130 тон.


    Работы ў полі працягваюцца…

    09.09.2021

    У полі, не зніжаючы тэмпаў, працягваюць нарыхтоўку кармоў 2 кормаўборачныя камбайны Ягуар 850 пад кіраваннем Смаляна Аляксандра і Ягуар 870 пад кіраваннем Жавнеровича Руслана. Па стане на 9 верасня 2021 года ўбрана 75 га кукурузы на сілас. Закладзена ў траншэі 2670 тон.

    Сяўба азімых збожжавых – важнейшае мерапрыемства канца лета і пачатку восені. Бо менавіта гэтыя культуры з’яўляюцца асновай будучага ўраджаю. На сённяшні дзень пасеяна пшаніцы 105 га з 200 га запланаваных, ячменю 35 га з 200 запланаваных.

    Падзяку перадавікам сельскай гаспадаркі!!!!

    Старшыня Банкаўска-фінансавага прафсаюза Аляксандр Ліхтаровіч сустрэўся з працаўнікамі аграпрамысловага холдынгу ЗАТ «ААБ АГРА-Кухцічы», каб узнагародзіць перадавых работнікаў за высокія паказчыкі на ўборцы новага ўраджаю і добрасумленную працу.


    Уборка ураджаю

    10.08.2021 года таварыства скончыла ўборку збожжавых культур. Убрана 822 га. Намалочана 2355 тон, ураджайнасць склала 28,6 ц / га.

    14.08.2021 года пачалі сяўбу азімага рапсу. Па стане на сённяшні дзень пасеяна 68 га з 300 га запланаваных.

     Нарыхтоўка кармоў продолжается !!!! Па стане на 16 жніўня 2021 года салома спрасаваная на плошчы 560 га з 822 га.

    16.08.2021


    Уборка ўраджаю 2021 у поўным разгары!

    Дзве адзінкі ЗСК 40-ШГ працягваюць бесперабойную дапрацоўку збожжа !!!!

    Грамадства завяршае ўборку рапсу. Усяго пасеяна 250 га. На сённяшні дзень засталося прыбраць 30 га., Намалочана 705 тон масла насення азімага рапсу. Што складае 32 ц / га.

    На змену камбайнаў у поле выходзяць прэс падборшчыкі для прасавання саломы. Трактарыст – машыніст Жавнерович Руслан не скідае абароты !!! Ужо запрасаваных 240 га. з 270 га прыбраных.

    Паралельна ў грамадстве вядзецца нарыхтоўка кармоў !!!!

    Неабходна нарыхтаваць 13 000 тон сенажу. На 26 ліпеня 2021 года нарыхтавана 10 338 тон. Што складае 80% ад запланаванага.

    26.07.2021


    Жніво стартавала:

     Кухцічы прыбралі першыя тоны збожжа новага ўраджаю !!!

    11 ліпеня таварыства пачало ўборку збожжавых. І першым з поля сыходзіць азімы ячмень. За 2 дня ўбрана 20 га., намалочана 70 тон. Усяго неабходна убраць 140 га.

    На дапамогу прэс падборшчыку Comprima, выйшаў у поле прэс падборшчык ПРФ-180 пад кіраваннем Мороцкого Аляксея! На 13.07.3021 года спрасавана і звезена ў сховішча 135 тон сена.

    13.07.2021


    ЗАТ«АСБ-Агра Кухцічы» ў поўным разгары ажыцяўляе нарыхтоўку траў першага ўкосу!

    Касілкамі Дыск – 340, якім кіруюць трактарысты Каласкоў Васіль і Курэйчык Аляксей скошана 200 га.

    Гэта малюнак мае пусты атрыбут alt;  яго імя файла - image.png
    Гэта малюнак мае пусты атрыбут alt;  яго імя файла - image-1.png

    Праходзіць закладка сянажных траншэй. Jaguar 850 пад кіраваннем Смаляна Аляксандра і Jaguar 870 пад кіраваннем Жаўнеровіча Руслана ажыццяўляюць падбор ваўкоў з драбненнем. Гаспадаркай ўжо нарыхтавана 500 тон кармоў !!!

    Гэта малюнак мае пусты атрыбут alt;  яго імя файла - image-2.png

    2021/05/28


    Інфармацыя пра спосабы і сродках забеспячэння бяспекі пры выкарыстанні газавага абсталявання і прадухілення цяпло-і электротравматізма.

    1. Угарны газ
    • Электрабяспека ў ваннай
    • Бяспеку пры выкарыстанні ацяпляльнага газавага абсталявання
    • Теплобезопасность паблізу цеплавых камер
    • Электрабяспека на закансерваваных аб’ектах

    Інфармацыя прадстаўлена Уздзенскай раённай энергагазінспекцыяй

    07.05.2021


    Што пасеем то і ўбяром !!!

    Па стане на 27 красавіка таварыства зрабіла сяўбу яравога ячменю на плошчы 264 га., Шматгадовых траў – 352 га, цукровых буракоў – 222 га, кукурузы – 50 га.

    Таксама ў грамадстве праходзіць падрыхтоўка глебы пад цукровыя буракі (падрыхтавана 240 га), пад кукурузу (падрыхтавана 70 га). Вядуцца работы па ўнясенні арганікі, падкормцы шматгадовых траў, сенажацей і пашы.

    27.04.2021


    Вясновыя працы пачаліся ў поле!

    Гаспадарка пачало да закрыцця вільгаці. У поле выйшаў энерганасычаны трактар ​​3522 з агрэгатам КШП – 10.

    У сельскай гаспадарцы догляд за культурамі – працэс, практычна, бесперапынны.

    Пачалася падкормка азімых культур азотнымі ўгнаеннямі КАС.  

    30.03.2021


    Тэхагляд пройдзены!

    Да пачатку веснавых палявых работ, тэхніка, задзейнічаная на палявых работах, прайшла дзяржаўны тэхагляд. 22 адзінкі гатовыя да выканання запланаваных мерапрыемстваў.

    19.03.2021


    Лепшым працаўнікам сяла Уздзеншчыне ўручаны ўзнагароды

    Ва Уздзенскім раённым доме культуры прайшло ўзнагароджанне работнікаў аграпрамысловага комплексу за дасягненні па выніках 2020 гады!

    Работнікі прадпрыемства занялі прызавыя месцы па Уздзенскі раён – «За высокія паказчыкі ў працы».

    19.03.2021


    Закрытае акцыянернае таварыства “Агра-Кухцічы” заносіцца на Дошку гонару

    Сярод сельскагаспадарчых прадпрыемстваў раёна на Дошку гонару заносіцца закрытае акцыянернае таварыства “Агра-Кухцічы”.

    За апошнія пяць гадоў гэта сельгаспрадпрыемства зрабіла ўпэўнены крок у развіцці раслінаводства і жывёлагадоўлі.

    Падрабязней у артыкуле газеты «Чырвоная зорка»

    01.03.2021

    У ЗАТ «АСБ-Агра Кухцічы» уведзена ў эксплуатацыю даільныя ўстаноўка тыпу «Паралель 2/12»

    У ЗАТ «АСБ-Агра Кухцічы» запусцілі Ў эксплуатацыю даільную ўстаноўку тыпу «Паралель 2/12» на МТК «Стальбоўщчына».

    Новую ўстаноўку выпрабавалі 53 галавы дойнага статка. У колькасным выражэнні ў суткі гаспадарка атрымлівае больш за 1 тону малака.

    08.02.2021


    Дзяржаўны заказ па цукровых бураках выкананы ў поўным аб’еме

    16.11.2020

    Па дадзеных на 16 лістапада 2020 г. цукровыя буракі ў ЗАО «АСБ-Агра Кухцічы» ўбралі з 200 га, што складае 100% плошчы. Сабралі  9 000 т. пры сярэдняй ураджайнасці 450 ц. га. Цукровасць буракоў складае 17,53 %. Дзяржаўны заказ па цукровых бураках прадпрыемствам выкананы на 100%.


    Каралева палёў не падвяла аграрыяў!

    29.10.2020

    27 кастрычніка 2020 года ў ЗАТ «АСБ-Агра Кухцічы» пачалі ўборку кукурузы на зерне. Дзякуючы насенню французскай селекцыі на поле красуецца гібрыд LG 30215 з ураджайнасцю не менш за 150 ц / га ў бункернай вазе. Кукуруза на зерне напоўніць валавы збор збожжа на 1500 тон, што поўнасцю забяспечыць галіну жывёлагадоўлі ў гаспадарцы каштоўнымі канцэнтраванымі кармамі.


    Уборка цукровых буракоў у гаспадарцы

    20.10.2020


    2020 год стаў для вырошчывання буракаў цяжкім выпрабаваннем (ранняя зацяжная вясна, імпэтныя вятры, майскія замаразкі, адсутнасць атмасферных ападкаў у жніўні) і ўнёс свой адбітак. Але дзякуючы вопыту, матэрыяльнаму аснашчэнню, высокаму прафесійнаму майстэрству, працаўнікі гаспадаркі змаглі з нівеліраваць анамальныя з’явы надвор’я і дамагчыся стабільна высокай ураджайнасці і аптымальных тэрмінаў для 2020 года ўборцы цукровых буракоў. Інтэнсіўны прырост карняплода цукровых буракоў працягваецца аж да наступлення ўстойлівых халадоў. Тэрміны, спосабы ўборкі вызначаюцца ў гаспадарцы.

    
    
    
    
    

    19.10.2020 ў ЗАТ «АСБ-Агра Кухцічы» Уздзенскага раёна пачалі ўборку цукровых буракоў на плошчы 200 га., Плануецца атрымаць звыш 10000 тон у заліковай вазе пры цукрыстасці 16%.

    Уборка кукурузы 2020 год

    02.10.2020

    У гэтым годзе гаспадарцы неабходна нарыхтаваць не менш за 30 цэнтнераў кармавых адзінак грубых кармоў на адну ўмоўную галаву жывёлы. На сёння ў агульным аб’ёме з улікам сена, сенажу і сіласу нарыхтавана каля 20 цэнтнераў кармавых адзінак.

    Зараз гаспадарка актыўна прыступае да ўборцы кукурузы і закладцы сіласных траншэй. У структуры пасяўных плошчаў дадзеная культура займае 37% ад усіх плошчаў.

    Па стане на 29 верасня ўбрана 4% плошчаў ад запланаванага.

    Частка плошчаў кукурузы прыбіраюць на зерне, з мэтай эканоміі энергарэсурсаў пры дапамозе плюшчэння нарыхтоўваюць добры канцэнтраваны корм.

    Гэтак жа гаспадарцы трэба будзе ўборка цукровых буракоў плошчы якой складаюць 200 га.

    Перечень административных процедур, осуществляемых ЗАО «АСБ-Агро Кухтичи» по заявлениям граждан в соответствии с Указом Президента Республики Беларусь от 26 апреля 2010 г. № 200 «Об административных процедурах, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан»

    Нумар адміністрацыйнай працэдуры згодна з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 20″Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» Адказнае службовая асоба за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (асоба якая замяшчае яго),

    месца знаходжання, рэжым працы

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Памер платы, якая ўтрымліваецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    ГЛАВА 1
    ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ

    1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    заява;

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні  непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці;

    бясплатна 1 месяц з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.5-1. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і) Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    заява;

     

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

     

    пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) складаліся на такім уліку;

     

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

     

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

    бясплатна 1 месяц з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.5.-2. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшенні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і) Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    заява;

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

    бясплатна 15 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.5-3. аб уключэнні ў асобныя спіскі ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    заява;

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

     

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

    бясплатна 15 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.6. аб раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена сям’і Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    заява,

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні  непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

    бясплатна 1 месяц з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.7. аб зняцці грамадзяніна з уліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    заява;

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

    бясплатна 15 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.8. аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце заява;

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, – у выпадку наяўнасці такога права

    бясплатна 1 месяц з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.23. аб ўключэнні ў склад арганізацыі забудоўшчыкаў, якая фарміруецца з ліку грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    заява;

     

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права

    бясплатна 1 месяц з дня падачы заявы бестэрмінова
    1.1.23-1. аб накіраванні грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў і якія маюць права на атрыманне ільготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў для заключэння дагавораў куплі – продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

     

    заява;

    дакументы, якія пацвярджаюць наяўнасць права (пазачарговага права) на атрыманне ільготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў

    бясплатна 10 рабочых дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю – у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю

     

    15 рабочых дзён з дня падачы заявы – у выпадку падачы заявы пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю

    1 месяц
    1.3.1. аб тым, што грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллевых умоў Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна у дзень звароту 6 месяцаў

    ГЛАВА 2
    ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

    2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі Барысевіч Г.І., інспектар па кадрах , тэл. 8 (017) 18-60-261 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і пасадзе, якую займае грамадзянін бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы Барысевіч Г.І., інспектар па кадрах , тэл. 8 (017) 18-60-261 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнанага грашовага забяспячэння) Наруцкая А.С. , бухгалтар

     

    Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254

     

    бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, да заканчэння адпачынку па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і прыпыненні выплаты дапамогі Барысевіч Г.І., інспектар па кадрах , тэл. 8 (017) 18-60-261 бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па дагляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 гадоў бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.24. Выдача даведкі аб адсутнасці забяспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

     

    бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе Кастрыцкая А.Б.

    юрысконсульт

    тэл. 8 (017) 18-57-18-6

    бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах Бець А.П., бухгалтар, тэл. 8 (017) 18-60-254 пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    листок непрацаздольнасці;

    даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калi перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

    бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, органаў, іншых арганізацый, і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.6. Назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254 заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;

    пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;

    пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей);

    копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – усынавiлi) дзяцей;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў (удачарыцеляў) (далей – усынавiцелi), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

     

    у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый –

    1 месяц

    аднаразова
    2.8. Назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыдневага тэрміну цяжарнасці Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254 заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонкі заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый –

    1 месяц

    аднаразова
    2.9. Прызначэнне дапамогі па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254 заява;

    пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў ;

    пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам;

    даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці;

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

    бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый –

    1 месяц

    па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
    2.9-1. Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254 заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    два пасведчання аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў);

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам -представляется на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў ;

    даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, – для асоб, якім дапамога па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку ці члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

    бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць за сабой спыненне выплаты дапамогі
    2.12. Назначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254

     

    заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

    пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якiя з’яўляюцца iнвалiдамi;

    даведка пра прызыў на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;

    даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

    звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля);

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

    бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
    2.13. Прызначэнне дапамогі па дагляду за хворым дзіцём ва ўзросце да 14 гадоў Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254 лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.14. Прызначэнне дапамогі па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна даглядае дзіця Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254 лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасц
    2.16. Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзяцей-інвалідаў Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254 лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
    2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254

     

    Наруцкая Е., З ., Бухгалтар, тэл. 8 (017) 18-60-254

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнанага грашовага забяспячэння) бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
    2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 3 дні з дня звароту бестэрмінова
    2.35. Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахаваньня памерлага (загінуўшага);

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;

    даведка пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь;

    пасведчанне пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана за межамі Рэспублікі Беларусь;

    пасведчанне об нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);

    даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў

    бясплатна 1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц аднаразова

    ГЛАВА 18
    АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І СПЛОЧАНЫЯ ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРУ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. ПРАСТАЎЛЕННЕ АПАСТЫЛЮ НА ДАКУМЕНТАХ АЛЬБО ЛЕГАЛІЗАЦЫЯ ДАКУМЕНТАЎ

    18.7.

    Выдача даведкі аб наяўнасці альбо адсутнасці выканаўчых лістоў і (альбо) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязаннях перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі и фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

    Бець А.П., бухгалтар , тэл. 8 (017) 18-60-254

     

    Наруцкая Е., З ., Бухгалтар, тэл. 8 (017) 18-60-254

     

    заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

    бясплатна 5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый (у тым ліку падатковай) – 1 месяц 6 месяцаў
    18.13. Выдача даведкі аб даходах, аб вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; бясплатна у дзень звароту бестэрмінова

     

    Закрытае акцыянернае таварыства «АСБ-Агра Кухцічы»

    Адрас: 223419, вул. Зялёная, 21, в. Кухцічы, Уздзенскі раён, Мінская вобласць,

    Тэл.факс: +375 171 860261

    е-mail: 1-vesna@tut.by

    Дырэктор 

    Лушакоў Дзмітрый Генадзевіч

    Прыёмная

    Інспектар па кадрах Барысевіч Галіна Іванаўна

    Тэл.факс 801718 60261

    Намеснік дырэктара па вытворчасці

    Янчэўскі Аляксандр Аляксандравіч

    Тэл.факс 801718 41371

    Галоўны бухгалтар

    Джонс Ірына Ігараўна

    Тэл.факс 801718 41371

    Галоўны эканаміст

    Талстая Лілія Сяргееўна

    Тэл. 801718 60254

    Юрысконсульт

    Кастрыцкая Анастасія Барысаўна

    Тэл.факс 801718 57186 

    Галоўны аграном

    Пнеўскі Аляксандр Міхайлавіч

    Тэл. 801718 57186

    Галоўны энергетык

    Турчэнік Кацярына Андрэеўна

    Тел. 801718 41381

    Галоўны інжынер

    Ізмер Канстанцін Валер’евіч

    Тэл.моб. 801718 41371

    Галоўны ветурач

    Смушка Юрый Юзэфовіч

    Тэл.моб 8 029 144 45 02

     

    Закрытае акцыянернае таварыства «АСБ Агра-Гарадзец» з’яўляецца ўдзельнікам холдынгу “Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь”

    Кіруючая кампанія холдынгу: рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства «Кіруючая кампанія холдынгу« Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь»

    Адрас: г. Мінск, пр-т. Пераможцаў, 31, каб. 1014

    Рэжым працы: Панядзелак – чацвер 8.30 – 17.30, пятніца 8.30 – 16.15. Абедзенны перапынак: 12.00 – 12.45. Выходныя: субота, нядзеля

    Кантактныя тэлефоны: +375 (17) 215-17-88,+375 (17) 215-17-89 (факс); http://agroudp.by/