Адміністрацыйныя працэдуры, што ажыццяўляюцца РУП «Кіруючая кампанія холдынгу« Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь» па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»
Нумар адміністрацыйнай працэдуры згодна з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 20″Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» |
Адказнае службовая асоба за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (асоба якая замяшчае яго), месца знаходжання, рэжым працы |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, якая ўтрымліваецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
ГЛАВА 1 |
|||||
1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Кавалевiч Н.Ю. каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
заява; пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян; пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку; дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права; звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці; |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.5-1. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і) |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
заява; пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян; пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) складаліся на такім уліку; дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права; звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.5.-2. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшенні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і) |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
заява; пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.5-3. аб уключэнні ў асобныя спіскі ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
заява; пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян; пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку; дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;
звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.6. аб раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена сям’і |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
заява, пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян; пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку; дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права; звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.7. аб зняцці грамадзяніна з уліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
заява; пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.8. аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце |
заява; пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян; пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце; дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, – у выпадку наяўнасці такога права |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
|
1.1.23. аб ўключэнні ў склад арганізацыі забудоўшчыкаў, якая фарміруецца з ліку грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
заява;
пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян; пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў; дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.23-1. аб накіраванні грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў і якія маюць права на атрыманне ільготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў для заключэння дагавораў куплі – продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71
|
заява; дакументы, якія пацвярджаюць наяўнасць права (пазачарговага права) на атрыманне ільготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў |
бясплатна |
10 рабочых дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю – у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю 15 рабочых дзён з дня падачы заявы – у выпадку падачы заявы пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю |
1 месяц |
1.1.24. аб прадастаўленні аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
заява; пашпарт або іншы дакумент які сведчыць асобу; звесткі аб даходзе і маёмасці грамадзяніна і членаў яго сям’і; папярэдні дагавор набыцця жылога памяшкання – у выпадку набыцця жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу; сведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі зямельнага ўчастка або дзяржаўны акт на права ўласнасці на зямлю або на права пажыццёвага наследавання валодання зямлёй – у выпадку будаўніцтва (рэканструкцыі) аднакватэрнага, блакіраванага жылога дома; засведчаныя натарыяльна абавязацельства аб неаформленых ва ўласнасць займаемага па дамове найму жылога памяшкання з далейшым яго вызваленнем – у выпадку наяўнасці такога памяшкання; копія зарэгістраванага ва ўстаноўленым парадку дагавора куплі-продажу жылога памяшкання – у выпадку набыцця жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу; даведка аб прадастаўленні (не прадастаўленні) ільготных крэдытаў па крэдытных дагаворах, заключаных пасля 1 студзеня 2004 г. або заключаных да названай даты, па якіх крэдытныя абавязацельствы на гэтую дату не былі спыненыя, або пагашэнні ў поўным аб’ёме запазычанасці па гэтых крэдытных дагаворах да наступлення тэрміну пагашэння запазычанасці па ільготных крэдытах і выплаты працэнтаў за карыстанне імі – у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі грамадзянам, з якімі заключаліся такія крэдытныя дагаворы; дакумент, які пацвярджае факт скасавання дагавора стварэння аб’екта долевага будаўніцтва, у тым ліку ў сувязі з адмовай адной з бакоў ад выканання такой дамовы, выхаду або выключэння з членаў арганізацыі забудоўшчыкаў, скасавання дагавора куплі-продажу жылога памяшкання, канфіскацыі зямельнага ўчастка, – у выпадку неабходнасці пацверджання названых фактаў |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання – на працягу тэрміну будаўніцтва (рэканструкцыі), аб якой гаворыцца ў дамове, які прадугледжвае будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання, але не больш за 3 гады са дня пералічэння на спецыяльны рахунак «Субсідыя» у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу, – 6 месяцаў у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу, – да наступлення тэрміну поўнага вяртання (пагашэння) ільготнага крэдыту па дзяржаўнаму заказу |
1.3.1. аб тым, што грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллевых умоў |
Кавалевiч Н.Ю. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень звароту |
6 месяцаў |
1.3.9. аб прадастаўленні (непрадастаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) альбо набыццё жылога памяшкання |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень звароту |
6 месяцаў |
|
ГЛАВА 2 |
|||||
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
Юроіць І.С. каб. № 1021, тэл. 8 (017) 215-17-85 |
‑ |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і пасадзе, якую займае грамадзянін |
‑ |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы |
Юроіць І.С. каб. № 1021, тэл. 8 (017) 215-17-85 |
‑ |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнанага грашовага забяспячэння) |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, да заканчэння адпачынку па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і прыпыненні выплаты дапамогі |
Юроіць І.С. Начальнік сектара кадравай работы каб. № 1021, тэл. 8 (017) 215-17-85 |
‑ |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па дагляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 гадоў |
‑ |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.24. Выдача даведкі аб адсутнасці забяспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем |
Галакаленка М.В. вядучы спецыяліст па аналітычнай рабоце каб. №, тэл. 8 (017) 215-17-81 |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе |
Галакаленка М.В. вядучы спецыяліст па аналітычнай рабоце каб. № 1011, тэл. 8 (017) 215-17-81 |
‑ |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; лісток непрацаздольнасці; даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калi перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, органаў, іншых арганізацый, і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, – 1 месяц |
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.6. Назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
заява; пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь; пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь; пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей); копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – усынавiлi) дзяцей; выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў (удачарыцеляў) (далей – усынавiцелi), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi; у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый – 1 месяц |
аднаразова |
2.8. Назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыдневага тэрміну цяжарнасці |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
заява; пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі; выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонкі заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый – 1 месяц |
аднаразова |
2.9. Прызначэнне дапамогі па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
заява; пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей; копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi; пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў ; пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне; пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе; копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах; выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам; даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці; даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый – 1 месяц |
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў |
2.9-1. Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
заява; пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; два пасведчання аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў); даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам -представляется на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага); копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей; копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi; пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў ; даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, – для асоб, якім дапамога па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах; выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку ці члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць за сабой спыненне выплаты дапамогі |
2.12. Назначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80
|
заява; пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў); копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей; копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi; пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў; пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якiя з’яўляюцца iнвалiдамi; даведка пра прызыў на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу; даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу; пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу; даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года); выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць; звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля); даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту |
2.13. Прызначэнне дапамогі па дагляду за хворым дзіцём ва ўзросце да 14 гадоў |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.14. Прызначэнне дапамогі па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна даглядае дзіця |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасц |
2.16. Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзяцей-інвалідаў |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80 |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнанага грашовага забяспячэння) |
— |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
3 дні з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.35. Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне |
заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахаваньня памерлага (загінуўшага); пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка; даведка пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь; пасведчанне пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана за межамі Рэспублікі Беларусь; пасведчанне об нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей); даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў |
бясплатна |
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
аднаразова |
|
ГЛАВА 18 |
|||||
18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці альбо адсутнасці выканаўчых лістоў і (альбо) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязаннях перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь |
Гетманчык В.С. галоўны бухгалтар, каб. № 1013, тэл. 8 (017) 215-17-80
|
заява; пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый (у тым ліку падатковай) – 1 месяц |
6 месяцаў |
18.13. Выдача даведкі аб даходах, аб вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; |
бясплатна |
у дзень звароту |
бестэрмінова |
QR-код для ацэнкі якасці прадастаўленых паслуг на партале рэйтынгавай ацэнкі
Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур арганізацыямі Рэспублікі Беларусь дае даступны спосаб для грамадзян выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання насельніцтва дзяржаўнымі арганізацыямі, што садзейнічае павышэнню якасці аказання дзяржаўных паслуг.
Тут размешчаны QR-код старонкі нашай арганізацыі на сайце Качество-услуг.бел. З мэтай ацэнкі якасці паслуг, якія аказвае РУП «Кіруючая кампанія холдынга «Аграпрамысловы холдынг Упраўлення справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь», навядзіце камеру смартфона на QR-код для атрымання доступу на старонку партала рэйтынгавай ацэнкі Качество-услуг.бел
qr-code анкета
qr-code кампаніі