Пошук па сайце

  • RU
  • Адміністрацыйныя працэдуры, што ажыццяўляюцца РУП «Кіруючая кампанія холдынгу« Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь»  па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

    Нумар адміністрацыйнай працэдуры згодна з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 20″Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

    Адказнае службовая асоба за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (асоба якая замяшчае яго), месца знаходжання, рэжым працы

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    Памер платы, якая ўтрымліваецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

     ГЛАВА 1
    ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ

    1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

    Ісакава Е.С.
    Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    заява;

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні  непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці;

        бясплатна

    1 месяц з дня падачы заявы

    бестэрмінова

    1.1.5-1. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і)

    Ісакава Е.С.
    Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    заява;

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) складаліся на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

      бясплатна

    1 месяц з дня падачы заявы

    бестэрмінова

    1.1.5.-2. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшенні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і)

    Ісакава Е.С. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    заява;

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

    бясплатна

    15 дзён з дня падачы заявы

    бестэрмінова

    1.1.5-3. аб уключэнні ў асобныя спіскі ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

    Ісакава Е.С. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    заява;

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;                                               

    пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

     

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

    бясплатна

    15 дзён з дня падачы заявы

    бестэрмінова

    1.1.6. аб раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена сям’і

    Ісакава Е.С. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    заява,

    пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць аб асобе ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні  непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк, маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) стаяць на такім уліку;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

    звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

    бясплатна

    1 месяц з дня падачы заявы

    бестэрмінова

    1.1.7. аб зняцці грамадзяніна з уліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

    Ісакава Е.С. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    заява;

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

          бясплатна

    15 дзён з дня падачы заявы

    бестэрмінова

    1.1.8. аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце

    заява;

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, – у выпадку наяўнасці такога права

          бясплатна

    1 месяц з дня падачы заявы

    бестэрмінова

    1.1.23. аб ўключэнні ў склад арганізацыі забудоўшчыкаў, якая фарміруецца з ліку грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў

    Ісакава Е.С., Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    заява;

     

    пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян;

    пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў;

    дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права

    бясплатна

    1 месяц з дня падачы заявы

    бестэрмінова

    1.1.23-1. аб накіраванні грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў і якія маюць права на атрыманне ільготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў для заключэння дагавораў куплі – продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу

    Ісакава Е.С. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

     

    заява;

    дакументы, якія пацвярджаюць наяўнасць права (пазачарговага права) на атрыманне ільготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў

        бясплатна

    10 рабочых дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю – у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю

    15 рабочых дзён з дня падачы заявы – у выпадку падачы заявы пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю

    1 месяц

    1.1.24. аб прадастаўленні аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання

    Ісакава Е.С.
    Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    заява;

    пашпарт або іншы дакумент які сведчыць асобу;

    звесткі аб даходзе і маёмасці грамадзяніна і членаў яго сям’і;

    папярэдні дагавор набыцця жылога памяшкання – у выпадку набыцця жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу;

    сведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі зямельнага ўчастка або   дзяржаўны акт на права ўласнасці на зямлю або на права пажыццёвага наследавання валодання зямлёй – у выпадку будаўніцтва  (рэканструкцыі) аднакватэрнага, блакіраванага жылога дома; засведчаныя натарыяльна абавязацельства аб неаформленых ва ўласнасць займаемага па дамове найму жылога памяшкання з далейшым яго вызваленнем – у выпадку наяўнасці такога памяшкання;

    копія зарэгістраванага ва ўстаноўленым парадку дагавора куплі-продажу жылога памяшкання – у выпадку набыцця жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу;

    даведка аб прадастаўленні (не прадастаўленні) ільготных крэдытаў па крэдытных дагаворах, заключаных пасля 1 студзеня 2004 г. або заключаных да названай даты, па якіх крэдытныя абавязацельствы на гэтую  дату не былі спыненыя, або пагашэнні ў поўным аб’ёме запазычанасці па гэтых крэдытных дагаворах да наступлення тэрміну пагашэння запазычанасці па ільготных крэдытах і выплаты працэнтаў за карыстанне імі – у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі грамадзянам, з якімі заключаліся такія крэдытныя дагаворы;

    дакумент, які пацвярджае факт скасавання дагавора стварэння аб’екта долевага будаўніцтва, у тым ліку ў сувязі з адмовай адной з бакоў ад выканання такой дамовы, выхаду або выключэння з членаў арганізацыі забудоўшчыкаў, скасавання дагавора куплі-продажу жылога памяшкання, канфіскацыі зямельнага ўчастка, – у выпадку неабходнасці пацверджання названых фактаў

        бясплатна

    1 месяц з дня падачы заявы

    у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання – на працягу тэрміну будаўніцтва (рэканструкцыі), аб якой гаворыцца ў дамове, які прадугледжвае будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання, але не больш за 3 гады са дня пералічэння на спецыяльны рахунак «Субсідыя»

    у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу,

    – 6 месяцаў

    у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу,

    – да наступлення тэрміну поўнага вяртання (пагашэння) ільготнага крэдыту па дзяржаўнаму заказу

    1.3.1. аб тым, што грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллевых умоў

    Ісакава Е.С. Начальнік аддзела па будаўніцтве і тэхнічным абслугоўванні

    каб. № 1023, тэл. 8 (017) 215-17-71

    пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

        бясплатна

    у дзень звароту

    6 месяцаў

    1.3.9. аб прадастаўленні (непрадастаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) альбо набыццё жылога памяшкання

    пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

        бясплатна

    у дзень звароту

    6 месяцаў

    ГЛАВА 2
    ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

    2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

    Юроіць І.С.
    Начальнік сектара кадравай работы

    каб. № 1021, тэл. 8 (017) 215-17-85

        бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і пасадзе, якую займае грамадзянін

          бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы

    Юроіць І.С.
    Начальнік сектара кадравай работы

    каб. № 1021, тэл. 8 (017) 215-17-85

          бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнанага грашовага забяспячэння)

    Штарова Ю.І., вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

     

     

        бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, да заканчэння адпачынку па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і прыпыненні выплаты дапамогі

    Юроіць І.С. Начальнік сектара кадравай работы

    каб. № 1021, тэл. 8 (017) 215-17-85

      бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па дагляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 гадоў

        бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.24. Выдача даведкі аб адсутнасці забяспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

    Галакаленка М.В. вядучы спецыяліст па аналітычнай рабоце каб. №, тэл. 8 (017) 215-17-81

     

        бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

    Галакаленка М.В. вядучы спецыяліст па аналітычнай рабоце каб. № 1011, тэл. 8 (017) 215-17-81

      бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

    Штарова Ю.І., вядучы бухгалтар, каб. № 1011, тэл. 8 (017) 215-17-59

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    лісток непрацаздольнасці;

    даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калi перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

        бясплатна

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, органаў, іншых арганізацый, і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, – 1 месяц

    на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

    2.6. Назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

    Штарова Ю.І.,

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

    заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;

    пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;

    пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей);

    копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – усынавiлi) дзяцей;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў (удачарыцеляў) (далей – усынавiцелi), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

        бясплатна

    10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый – 1 месяц

    аднаразова

    2.8. Назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыдневага тэрміну цяжарнасці

    Штарова Ю.І.

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

    заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонкі заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

        бясплатна

    10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый – 1 месяц

    аднаразова

    2.9. Прызначэнне дапамогі па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў

    Штарова Ю.І.

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

    заява;

    пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў ;

    пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам;

    даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці;

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

        бясплатна

    10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, арганізацый – 1 месяц

    па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

    2.9-1. Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

    Штарева Ю.І.

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

    заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    два пасведчання аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў);

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам -представляется на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў ;

    даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, – для асоб, якім дапамога па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах;

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку ці члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

        бясплатна

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц

    на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць за сабой спыненне выплаты дапамогі

    2.12. Назначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў

    Штарова Ю.І.,

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

     

    заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

    пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

    копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

    копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi;

    пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

    пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якiя з’яўляюцца iнвалiдамi;

    даведка пра прызыў на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;

    даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

    пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

    копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

    копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

    даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);

    выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

    звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля);

    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

    бясплатна

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц

    па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

    2.13. Прызначэнне дапамогі па дагляду за хворым дзіцём ва ўзросце да 14 гадоў

    Штарова Ю.І.

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

    лісток непрацаздольнасці

        бясплатна

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц

    на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

    2.14. Прызначэнне дапамогі па дагляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна даглядае дзіця

    Штарова Ю.І.

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

    лісток непрацаздольнасці

        бясплатна

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц

    на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасц

    2.16. Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзяцей-інвалідаў  

    Штарова Ю.І.

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

    лісток непрацаздольнасці

        бясплатна

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц

    на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

    2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

    Штарова Ю.І.,

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

        бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнанага грашовага забяспячэння)

      бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

      бясплатна

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

      бясплатна

    3 дні з дня звароту

    бестэрмінова

    2.35. Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне

    заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахаваньня памерлага (загінуўшага);

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;

    даведка пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь;

    пасведчанне пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана за межамі Рэспублікі Беларусь;

    пасведчанне об нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);

    даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў

    бясплатна

    1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

    аднаразова

    ГЛАВА 18
    АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І СПЛОЧАНЫЯ ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРУ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. ПРАСТАЎЛЕННЕ АПАСТЫЛЮ НА ДАКУМЕНТАХ АЛЬБО ЛЕГАЛІЗАЦЫЯ ДАКУМЕНТАЎ

    18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці альбо адсутнасці выканаўчых лістоў і (альбо) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязаннях перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

    Штарова Ю.І.,

    вядучы бухгалтар, каб. № 1010, тэл. 8 (017) 215-17-59

     

    заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

        бясплатна

    5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый (у тым ліку падатковай) – 1 месяц

    6 месяцаў

    18.13. Выдача даведкі аб даходах, аб вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

      бясплатна

    у дзень звароту

    бестэрмінова