Пошук па сайце

  • RU
  • Электронныя звароты ў рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства «Кіруючая кампанія холдынгу «Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь» накіроўваюцца на адрас электроннай пошты або пры дапамозе электроннай формы «Электронны зварот».

    Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

    Электронная пошта:  agroholding@udp.gov.by

    Электронныя звароты грамадзян

    Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

    Электронныя звароты разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

    На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі:

    • заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;
    • у электронным звароце пазначаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

    АБ ПАРАДКУ ПАДАЧЫ I РАЗГЛЯДУ ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ, ВЫПАДКАХ ПАКІДАННІ ЗВАРОТУ БЕЗ РАЗГЛЯДУ ПА СУТНАСЦІ

    Парадак падачы зваротаў і напрамкі іх для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

    Электронныя звароты накіроўваюцца з дапамогай глабальнай камп’ютэрнай сеткі Інтэрнэт на адрас электроннай пошты і (або) размяшчаюцца ў спецыяльнай рубрыцы «Электронны зварот» на афіцыйным сайце ў глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт.

    Звароты падаюцца ў арганізацыі да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.

    Арганізацыі пры паступленні да іх зваротаў, якія змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці рабочых дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць заяўнікаў у той жа тэрмін альбо ў той жа тэрмін у парадку, устаноўленым Закон Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-з «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”, пакідаюць звароту без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікам з растлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

    Звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней за пяць працоўных дзён вяртаюцца заяўнікам з тлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

    Звароты, якія змяшчаюць звесткі аб злачынстве, што рыхтуецца, здзяйсняецца ці здзейснена не пазней за пяць працоўных дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.

    Забараняецца накіроўваць скаргі ў арганізацыі, дзеянні (бяздзеянне) якіх абскарджваюцца, за выключэннем выпадкаў, калі разгляд такой катэгорыі зваротаў адносіцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

    Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці

    Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі звароты не адпавядаюць патрабаванням, што прад’яўляюцца да электронных зваротаў.

    Ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікоў, у якіх не адзначаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) альбо назва юрыдычнай асобы (поўная або скарочаная) або яго месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб падрыхтоўцы альбо здзяйсненні злачынства.

    Пры пакіданні звароту без разгляду па сутнасці, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных абзацам сёмым пункта 1 артыкула 15, артыкулам 23 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”, заяўнік на працягу пяці рабочых дзён паведамляецца аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

    У выпадках, прадугледжаных абзацамі трэцім і чацвёртым пункта 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”, заяўнікам таксама тлумачыцца, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў , выкладзеных у зваротах.

    АБ ПАТРАБАВАННІ, ШТО ПРАД’ЯЎЛЯЮЦЦА ДА ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ

    • Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.
    • Электронныя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:
      • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
      • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
      • выкладанне сутнасці звароту;
      • адрас электроннай пошты.
    • Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў павінны змяшчаць:
      • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
      • поўную назву юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
      • выкладанне сутнасці звароту;
      • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
      • адрас электроннай пошты.
    • Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.
    • Да электронных зваротах, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікоў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
    • У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэту інфармацыю.

    АБ НЕАБХОДНАСЦІ ПРАДСТАЎЛЕННЯ ДАКУМЕНТАЎ І (АБО) ЗВЕСТАК У ФОРМЕ ФАЙЛАЎ, ПРЫКРЭПЛЯННЫХ ДА ЭЛЕТРОННАГА
    ЗВАРОТУ, І НЕАБХОДНЫХ ФАРМАТАЎ ТАКІХ ФАЙЛАЎ

    Дапушчальнымі фарматамі прыкрэплянных дакументаў і (або) звестак, названых у абзацы чацвёртым часткi першай гэтага
    пункта, у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканаў) з’яўляюцца Portable Document Format /
    A (PDF / A), Office Open XML (DOCX) , двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group (JPEG), Joint Photograph Group (JPG).

    АБ НАЯЎНАСЦІ Ў ЗАЯЎНІКА ПРАВОЎ НА ВОДГУК ЭЛЕКТРОННАГА ЗВАРОТУ, НА АБСКАРДЖАННЕ АДКАЗУ НА ТАКІ ЗВАРОТ АЛЬБО РАШЭННЕ АБ ПАКІДАННІ ЯГО БЕЗ РАЗГЛЯДУ ПА СУТНАСЦІ І АБ ПАРАДКУ РЭАЛІЗАЦЫІ ТАКІХ ПРАВОЎ

    • Водгук электроннага звароту

    Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або напраўленне заявы ў электроннай форме тым жа
    спосабам, якім было накіравана электронны зварот.

    • Абскарджанне адказаў на звароты

    Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.
    Інфармацыя аб назве, месцы знаходжання і рэжыме работы вышэйстаячых арганізацый размяшчаецца на афіцыйна сайце ў
    рубрыцы «Кантакты».

    АБ МАГЧЫМАСЦІ РАЗМЯШЧЭННЯ НА ІНТЭРНЕТ-САЙЦЕ ДЗЯРЖАЎНАГА ОРГАНА І ІНШАЙ ДЗЯРЖАЎНАЙ АРГАНІЗАЦІІ АДКАЗАЎ НА ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ АНАЛАГІЧНАГА ЗМЕСТУ АД РОЗНЫХ ЗАЯЎНІКОЎ, ЯКІЯ НОСЯЦЬ МАССАВЫ ХАРАКТАР (БОЛЬШ ЗА ДЗЕСЯЦЬ ЗВАРОТАЎ), БЕЗ НАПРАМКІ АДКАЗАЎ (АПАВЯШЧЭННЯ) ЗАЯЎНІКАМ

    У выпадку, калі паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар (больш за
    дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі альбо
    асобы, ўпаўнаважанага iм падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце
    дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт без накіравання адказаў
    (апавяшчэнняў) заяўнікам.